ارزشیابی,ارزشیابی‌دانش‌آموز -نگاهی به ارزشیابی توصیفی - وب سایت خودنویس - khodnevis.blog.ir - خودنویس - ali akbar tajik - علی اکبر تاجیک

در فرآیند یاددهی ـ یادگیری، نقش معلم از انتقال دهنده به تسهیل کننده یادگیری تغییر یافته و فراگیر جستجوگر، خودرهبر، محقق، خلاق و تصمیم گیرنده است. در کلاس های درس فعالیت های فردی جای خود را به فعالیت های تیمی و گروهی داده و باتوجه به پیشرفت های گوناگون، جامعه از دانش آموزان انتظار دارد که در پی کسب مهارت های اجتماعی، ارتباطی و دارای شخصیت عالی باشند. امروزه در تعلیم و تربیت، اندوختن معلومات و گسترش پاسخ های معین، مدنظر نیست، بلکه مهارت های حل مسائل و تفکر نقاد، که به نوعی مهارت های اجتماعی و زندگی را تبلیغ می کنند، موردتوجه است. در شرایط کنونی ارائه و . . . . . .

ادامه مطلب

چه مدرسه ​ای برای فرزندمان مناسب است؟

چرا نمی توانم درس بخوانم؟

نگاهی به ارزشیابی توصیفی

های ,مهارت ,فعالیت ,معلومات ,اندوختن ,گسترش ,مهارت های ,فعالیت های ,است در ,و گسترش ,گسترش پاسخ

مشخصات

تبلیغات

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

رویای بیت کوین Bitcoin Dream پرسش و پاسخ وردپرس سایت کیم کالا فروشگاه اینترنتی Lotus Water Psychology سایه وارونه داده پردازی نرم افکار اپیکیشن نت مانی net money مرکز تخصصی گچبری و قالبسازی آذین بیوگرافی ابوالفضل بابادی شوراب گروه هنری اولین اکشن سازان جوان اقیانوس طلایی .:: تنفّس صــــبح ::. شین نویسه خبر شهدای مدافع حرم پایکد نقاشی کشیدن درمان مو کبدچرب Sh.S نمونه سوالات استخدامی بانک تجارت (فروردین 1400) رسانه ارزهای دیجیتال و صرافی Coinex مرکز ماساژ در تهران