در فرآیند یاددهی ـ یادگیری، نقش معلم از انتقال دهنده به تسهیل کننده یادگیری تغییر یافته و فراگیر جستجوگر، خودرهبر، محقق، خلاق و تصمیم گیرنده است. در کلاس های درس فعالیت های فردی جای خود را به فعالیت های تیمی و گروهی داده و باتوجه به پیشرفت های گوناگون، جامعه از دانش آموزان انتظار دارد که در پی کسب مهارت های اجتماعی، ارتباطی و دارای شخصیت عالی باشند. امروزه در تعلیم و تربیت، اندوختن معلومات و گسترش پاسخ های معین، مدنظر نیست، بلکه مهارت های حل مسائل و تفکر نقاد، که به نوعی مهارت های اجتماعی و زندگی را تبلیغ می کنند، موردتوجه است. در شرایط کنونی ارائه و . . . . . .
ادامه مطلب
درباره این سایت